7 Nis 2008

Kurabiye ve Şeker Hamuru

Kurabiye ile ilgili ön yargımı daha evvel sizlerle paylaşmıştım. Bu işte bir terslik olduğunu bildiğim için son 1 aydır kendimi zorlayıp farklı yerlerden kurabiye alıp yemeğe başladım. Ve şunu fark ettim, benim damak zevkim içi yumuşak anne kurabiyelerine ve bisküvi gibi kıtır kıtır yenen, ağıza şeker taneleri gelmeyen kurabiyelere uygunmuş. Bunu fark ettikten sonra peşpeşe farklı tariflerle kurabiye yapmaya başladım. Sağolsun yaptıklarımı tadanların güzel yorumları sayesinde de bu işi teknik açıdan da öğrenmeye karar verdim.

Google da yaptığım birkaç araştırmadan sonra Bake Shop tanıdım. Kurabiye ve şeker hamuru ile süsleme üzerine 4 saat süren eğitimlerine katıldım. İnanılmaz keyifli ve öğretici bir çalışma oldu. Işıl ve Ayşem hanıma tekrar teşekkür ediyorum. Kendimi evimde gibi hissettim, o kadar ki mağazaya gelen müşterilere ''lütfen ayakkabılarınızı çıkarır mısınız'' diyesim geldi :) Dört saat boyunca neler yaptık derseniz eğer ilk şeker hamuru ile tanıştığım kurabilerimi beğeninize sunuyorum. Sevgiler...



7 yorum:

pecete dedi ki...

Biz sizi tanımaktan pek memnun olduk. Umarım arayı soğutmadan tekrar görüşürüz. Ceylan projesi benim pek kafama yattı da... Sevgiler kucak dolusu..

Adsız dedi ki...

Bu fotoğraftakiler gerçekmi??? inanılmaz tek kelimeyle sanat eseri diyorum
selamlar Metin&Zeynep

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

Neşe'cim görünüşe göre çok başarılı çalışmalar olmuş tebrik ederim ellerine sağlık...

Esra dedi ki...

canım kardeşim,
inan her hafta sonu acaba neşe bize ne sürprizler hazırladı diye heyecanla bekler olduk, çok alıştırdın bizi neşeli mutfağına, neşeyle yapılan lezzetlerine,
bu biblo kurabiyelerden en kısa zamanda oğluşcuğum için yapmanı bekliyorum, ve seni destekliyorum.

Ayse Pamuk dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel...iyi ki katılmışsın canım

Adsız dedi ki...

ne bu yaaa maket gibi hayatta inanmam kurabiyemi buuuuuuuu
Sevgi den sevgiler..

hanimiş dedi ki...

Neşe iyi ki geldin biz seni pek sevdik. Yazını da keyifle okudum zira gerçekten o gün adeta evimizin mutfağında birşeyler pişiriyor gibiydik. Yine gel, kahve içmeye sohbete her zaman bekleriz.